Co by było gdyby wszystkie Twoje wspomnienia zniknęły?Gdybyś nie wiedział już co lubisz, kogo kochasz, a wszystko na około wydawałoby się być nowe, niespotykane...
Co by było gdybyś przeżył przerwany pocałunek dementora...?

wtorek, 8 września 2015

To jeszcze NIE rozdział :) LBA

Jeśli czekacie na rozdział to muszę z przykrością powiedzieć, że to jeszcze nie to :(
Zostałam nominowana do LBA aż 4 razy( sama w to nie wierzę :O) i postanowiłam, że to moż być fajna sprawa ;) no wiecie- poznacie mnie lepiej i w ogóle :)
Nominowały mnie:
Gaba Gabi z miloscbywaslepa-fremione.blogspot.com
Tajemniczą Księżniczkę z kochamfreda.blogspot.com
Kasiulke:3 z swiatwedlugkasi.blogspot.com
iii
*Lestrange* z  fredhermionanazawsze.blogspot.com 

Nie wiem czy tak można, ale odpowiem na te pytania po kolei jakby były 1 zbiorem nie rozdrabniając, które pytania są od kogo :)


1. Jak masz na imię?
Anna, Ania...BYLE NIE ANKA

2. Co skusiło Cię do pisania opowiadania?
Już dawno myślałam o pisaniu takiego boga. Od razu myślałam o fanfiction Harry'ego Potter'a, ale na początku pisałam( w zeszycie więc i tak nie znajdziecie heheheh) o Dralunie( Draco i Luna)
Do publikacji zachęcił mnie blog Kiny, więc to ją bijcie!! XD

3. Twoja ulubiona postać z Harry'ego i dlaczego?
Hm...ciężko powiedzieć jedną, ale myślę że Luna. Dlaczego? Bo była inna...i cieszyła się z tego :)

4. Ulubiony film... oprócz HP
Dużo tego, więc napiszę kilka: "Zostań jeśli kochasz", "Niezgodna", "W pierścieniu ognia" oraz wszystkie części "Szybcy i wściekli" i "Step Up"

5. Przeczytałaś całą serię?
Oczywiście :) i to nie raz :) bez znajomości szczegółów z książek nie brałabym się nawet za bloga :)

6. Ulubiony paring?
Cóż z kanonu- Hinny, a jeśli fanficki też wchodzą w grę to Fremione :)

7. Twoje największe uzależnienie?
Od książek :) i muzyki

8. Książka jaką ostatnio przeczytałaś?
"Felix Net i Nika oraz Pałac Snów" po raz 7 XD

9. Masz zwierzę?
Już nie :(

10. Wolisz mieszkać na wsi czy w mieście?
Ja jestem miastowa XD nie wyobrażam sobie życia na wsi XD

11. Kto/co skłoniło Cię do przeczytania/obejrzenia HP?
Do obejrzenia skłoniła mnie kaseta wideo jak byłam mała XD To był jedyny film który miałam na kasecie  i był możliwy do oglądania w moim wieku :) komedie romantyczne doprowadzały mnie do wymiotów XD
Natomiast czytanie to inna sprawa XD Moje starsze siostry kochały HP, ale mnie nie ciągnęło do czytania XD Kiedy moja siostra dostała 3 część Harry'ego na urodziny olałam to dopóki nie nudziłam się tak strasznie, że przeczytałam :) i mi się spodobało :P
TAK ZACZĘŁAM CZYTAĆ OD 3 CZĘŚCI :')

12. Czy uważasz, że można mieć kilku PRAWDZIWYCH przyjaciół?
Tak :) nawet sama mam takich kilkoro. Chociaż oni nawzajem średnio się lubią XD ale ze względu na mnie TOLERUJĄ się :)

13. Czy czytasz fantastykę? (jeżeli tak, to proszę o polecenie książek)
Tak, tak, tak! Polecam całe serie, ale będę też pisać nazwy 1 książek, bo wiem że czasami ciężko ogarnąć czy coś się już czytało :)  :
-Dziedzictwo  (Eragon)
-Felix, Net i Nika( Polska seria, ale naprawdę polecam ;) 1 część to FNiN oraz Gang niewidzialnych ludzi)
-Kroniki Wampirów( Wywiad z Wampirem)
-Niezgodna( Nie wiem czy tak nazywa się seria)
-Igrzyska Śmierci(Jak powyżej XD)
 Nie wiem co jeszcze, bo czytałam tego mnóstwo ;)

14. Masz przyjaciół, którzy interesują się HP?
Tak :) kilku

15. Lubisz Snarry, lub Lucmione?
Snarry... przyzwyczaiłam się przez aska Brendy XD (może niektórzy wiedzą o co chodzi) ale nie shipuje xD
Natomiast Lucmione... Boże... Dramione to już dla mnie jakaś pomyłka, a Lucmione to już wgl XD

16. Co przeszkadza Ci w codziennym życiu?
FAŁSZYWOŚĆ LUDZI no i... brwi XD SORRY, ALE NAPRAWDĘ JAK WIDZĘ TAKIE TYPOWE BRWI WPIE****** ALBO CIENKIE JAK NIĆ DENTYSTYCZNA TO MAM OCHOTĘ UCIEC

17. Lubisz siebie?
Tak :) Nie mam ze sobą większych problemów :)

18. Masz jakieś hobby?
Śpiew :) chodzę nawet na zajęcia

19. Co lubisz jeść XD
WSZYYYYSTKO :3

20, Czego najbardziej się boisz?
Samotności. Boję się, że kiedyś ludzie przestaną mnie znosić i zostanę sama.

21. Kim jest Twój idol?
Nie mam :)

22. Masz jakieś motto?
Lepiej być chamskim niż fałszywym. 
I tego się trzymajmy ;)

23. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Tabaluga XD i Wszystkie psy idą do nieba <3

24. Przez co czujesz się wyjątkowa?
Przez to, że mam tak wspaniałych przyjaciół :)

25. Co Cię natchnęło do pisania?
KINA!!! Spalmy ją!! haha XD 

26. Lubisz deszcz?
Baardzo :) i burzę :)

27. Do czego masz największą słabość?
Do pewnych brązowych oczu ;)

28. Jak wygląda Twoja wymarzona noc?
W ramionach ukochanej osoby :)

29. Jaki byłby według Ciebie idealny dzień?
Spędzony z rodziną i przyjaciółmi. Taki, w którym nie byłoby czasu na nudę!

30. Chciałabyś mieć smoka? Czy może wolałabyś inne zwykłe zwierzę?
Bardzo bym chciała! Ogólnie zawsze chciałam nazwać jakieś zwierzę Luna, bo księżyc od zawsze mnie fascynuje :) Czemu by nie smoka :)

31. Lubisz mitologię?
Zdecydowanie :) Zwłaszcza odkąd przeczytałam "Złodzieje cieni" i tą książkę również polecam :)

32. Masz jakieś swoje specjały, które dla innych są dziwne?
Nie wiem czy chodzi o jedzenie czy poprostu mam obsesję XD Ale jeśli tak to...cóż XD jem ogórki małosolne do wszystkiego co się da XD POPROSTU KOCHAM JE <3

33. Jaka epoka historyczna najbardziej Cię interesuje?
Antyk

34. Jakie książki lubisz?
Przygodowe, fantastyczne, czasami romantyczne, ogólnie zabawne, ale też takie przy których płaczę :)

35. Jakie filmy lubisz?
Filmów przy których chce mi się płakać natomiast NIE lubię XD poza "Zostań jeśli kochasz". Lubie za to horrory, fantastyczne, na podstawie książek, ale tylko tych które już przeczytałam ;)


Nominuję blogi:
http://this-is-only-beginning.blogspot.com/
http://magiczny-swiat-rachel-trust.blogspot.com
http://fremione-zyjemy-po-to-by-kochac.blogspot.com/
No i to tyle, bo niestety nie mogę nominować blogów, któe mnie nominowały :c

Moje pytania:
1. Ile masz lat?
2. Która książka podobała Ci się najbardziej?
3. Gdyby powstała kolejna część serii, ale o następnym pokoleniu to kim chciałabyś, żeby był główny bohater(np. Teddy Lupin, James Syriusz Potter, Lily Luna itp)?
4. Piszesz też jakieś opowiadania nie o HP?
5. Czym poza pisaniem się interesujesz?
6. Czy masz jakiś kompleks, który przeszkadza Ci w codziennym życiu (opcjonalnie: i jaki?)?
7. Z kim połączyłabyś tych bohaterów:
Harry Potter
Luna Lovegood
Neville Longbottom
George Weasley
8. Wolisz opowiadania kanoniczne czy nie kanoniczne?
9. Lubisz ogórki???
10. Jaki chciałabyś mieć z wierzę  i czemu to (nie) wombat :)



 No i to by było na tyle :) Myślałam, że mniej mi to potrwa i zmęczy XD ALE WYSZŁO JAK ZWYKLE ;) Tak więc następnego rozdziału dziś nie dodam :c ale spodziewajcie się go jutro,  albo pojutrze :) albo inaczej- jeśli nie dodam rozdziału do końca tygodnia tzn, że liceum mnie zabiło i możecie mi palić internetowe znicze XD

Tym jakże pozytywnym akcentem kończę dzisiejszy wpis :)

4 komentarze:

  1. O! ciekawe odpowiedzi! :D
    Powodzenia w liceum! :D Przeżyj do końca tego tygodnia! :D
    Poza tym przeczytałam Dralunę w Twoim wykonaniu, więc jakbyś kiedyś chciała opublikować to możesz mnie poinformować. Nie pogniewam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ^^
    Odpowiedzi opublikuję jutro ;)
    A tymczasem, zapraszam do mnie. Już publikuję nowy rozdział, tylko dokonam małych poprawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Halo, Halo
    Czekam na rozdział i będę czekać :D
    U mnie kolejny,
    fredhermionanazawsze.blogspot.com
    Weny życzę
    Lestrange

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację! Odpowiedzi niedługo pojawią się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń